Nasjonal avtale

Lyskilder og lysarmaturer

Avtalen gjelder fra 9. april 2022 til 9. april 2024, med mulighet for forlengelse i inntil to år.



Gjeldende avtale omfatter ulike typer lysrør, kompaktrør og lignende produkter.

Ny avtale omfatter følgende delområder:
1. Lyskilder
2. Lysarmaturer

Hvem er leverandører?

Delområde 1:
Auralight AS er valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Thorbjørn Evensen, e-post thorbjorn.evensen@auralight.no, telefon 977 21 946.

Delområde 2:​​
Glamox As er valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Daniel Lefverman, e-post daniel.lefverman@glamox.com​, telefon 982 347 96.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder/avtaleforvalter:

​Martin Andreassen Pleym

prosjektleder 
Martin.Andreassen.Pleym@sykehusinnkjop.no

Aida Ana Durón Pedersen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


​​

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?