Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Medisinskteknisk PC

Avtalen gjelder fra 15. juni 2022 til 14. juni 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger. Avtalen er prolongert til 14. juni 2025.

Avtalen gjelder leveranse av medisinteknisk PC, tilbehør til medtek PC og ulike typer traller.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Vingmed AS
Henriette Tomassen
Telefon: 99 23 39 20 
E-post: henriette.tomassen@vingmed-as.no 

Beckman Solutions AS
Tom Beckman
Telefon: +47 907 56 066​
E-post: txb@beckman.no

Delområde 1 - Medisinteknisk PC og tilbehør til medisinskteknisk PC / Vingmed AS

Panel-PC

Stasjonær PC

Medisinteknisk monitor

«Hot-swap»-PC

Tilbehør

Delområde 2 og 3 - Traller

Delområde 2: Traller med medisinskuff (software) / Vingmed AS

Delområde 3: Traller uten batteri med skuffer / Beckman Solutions AS

Delområde 3: Laptop-traller (enkle traller) / Beckman Solutions AS

fagansvarlig avtaleforvalter

Alle varer bestilles gjennom innkjøpssystemet til det enkelte foretak. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 26.11.2024