Avtalen gjelder leveranse av medisinteknisk PC.
Hvem er leverandører?
Vingmed AS.
Produkter på avtale
Medisinteknisk PC:
Panel-PC
Stasjonær PC
Medisinteknisk monitor
«Hot-swap»-PC
Traller:
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Aina Birgitte Jokirådgiver anskaffelser
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalen har faste priser på avtalesortimentet.
Man kan handle direkte hos leverandør eller bruke eget innkjøpssystem. Kontakt leverandør for å avtale løsning.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.