Nasjonal avtale

Medisinteknisk PC

Avtalen gjelder fra 15. Juni 2018 og varer til og med 14. juni 2020. Avtalen er prolongert til og med 14. juni 2021.

Avtalen gjelder leveranse av medisinteknisk PC.

Hvem er leverandører?

Vingmed AS.

Produkter på avtale

  • Medisinteknisk PC:

    • Panel-PC

    • Stasjonær PC

    • Medisinteknisk monitor

    • «Hot-swap»-PC

  • Traller:

    • Tralleløsninger tilpasset produktene i avtalen.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Aina Birgitte Joki

rådgiver anskaffelser 
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen har faste priser på avtalesortimentet.

Man kan handle direkte hos leverandør eller bruke eget innkjøpssystem. Kontakt leverandør for å avtale løsning.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?