Avtalen gjelder leveranse av multifunksjonsmaskiner (kopimaskiner).
Hvem er leverandører?
Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området:
Rangering
Leverandørene på avtalen er rangert i prioritert rekkefølge på fire ulike rangeringslister. Den generelle listen skal alltid brukes med mindre avropet skal brukes med en av sikkerutskriftssystemene som er nevnt i de 3 system spesifikke listene. Ved usikkerhet knyttet til bruk av rangeringslistene kan Sykehusinnkjøp kontaktes for bistand og avklaring.
Generell rangering
1. Ricoh Norge AS
2. Canon Norge AS
3. Konica Minolta Business Solutions AS
SafeCom rangering
1. Ricoh Norge AS
2. Canon Norge AS
Uniflow rangering
1. Canon Norge AS
2. Konica Minolta Business Solutions AS
SafeQ rangering
1. Ricoh Norge AS
2. Konica Minolta Business Solutions AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Kristian Hellesø
prosjektleder
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
Aina Birgitte Joki
rådgiver anskaffelser
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Alle kjøp på avtalen
skal i utgangspunktet foretas hos førsterangerte leverandør på den
rangeringsliste som er aktuell for avropet, og det skal primært kjøpes
avtaleprodukter. Dersom det skal gjøres avvik fra rangeringen bør dette
avklares med Sykehusinnkjøp.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.