Nasjonal avtale

Multifunksjonsmaskiner

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 1. januar 2023.

Avtalen gjelder leveranse av multifunksjonsmaskiner (kopimaskiner).

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området:

Rangering

Leverandørene på avtalen er rangert i prioritert rekkefølge på fire ulike rangeringslister. Den generelle listen skal alltid brukes med mindre avropet skal brukes med en av sikkerutskriftssystemene som er nevnt i de 3 system spesifikke listene. Ved usikkerhet knyttet til bruk av rangeringslistene kan Sykehusinnkjøp kontaktes for bistand og avklaring.

Generell rangering

1. Ricoh Norge AS

2. Canon Norge AS

3. Konica Minolta Business Solutions AS

SafeCom rangering

1. Ricoh Norge AS

2. Canon Norge AS

Uniflow rangering

1. Canon Norge AS

2. Konica Minolta Business Solutions AS

SafeQ rangering

1. Ricoh Norge AS

2. Konica Minolta Business Solutions AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Kristian Hellesø

prosjektleder 
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
+47 473 12 044


Portrett

Aina Birgitte Joki

rådgiver anskaffelser 
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Alle kjøp på avtalen skal i utgangspunktet foretas hos førsterangerte leverandør på den rangeringsliste som er aktuell for avropet, og det skal primært kjøpes avtaleprodukter. Dersom det skal gjøres avvik fra rangeringen bør dette avklares med Sykehusinnkjøp.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?