Multifunksjonsmaskiner

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 1. januar 2021, med mulighet for prolongering i inntil to år.

Avtalen gjelder leveranse av multifunksjonsmaskiner (kopimaskiner).

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området:

Rangering

Leverandørene på avtalen er rangert i prioritert rekkefølge på fire ulike rangeringslister. Den generelle listen skal alltid brukes med mindre avropet skal brukes med en av sikkerutskriftssystemene som er nevnt i de 3 system spesifikke listene. Ved usikkerhet knyttet til bruk av rangeringslistene kan Sykehusinnkjøp kontaktes for bistand og avklaring.

Generell rangering

1. Ricoh Norge AS

2. Canon Norge AS

3. Konica Minolta Business Solutions AS

SafeCom rangering

1. Ricoh Norge AS

2. Canon Norge AS

Uniflow rangering

1. Canon Norge AS

2. Konica Minolta Business Solutions AS

SafeQ rangering

1. Ricoh Norge AS

2. Konica Minolta Business Solutions AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser 
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Portrett

Aina Niska

rådgiver anskaffelser 
aina.niska@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715



Dokumenter


Slik brukes avtalen

Alle kjøp på avtalen skal i utgangspunktet foretas hos førsterangerte leverandør på den rangeringsliste som er aktuell for avropet, og det skal primært kjøpes avtaleprodukter. Dersom det skal gjøres avvik fra rangeringen bør dette avklares med Sykehusinnkjøp.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.




Fant du det du lette etter?