Avtalen gjelder leveranse av multifunksjonsmaskiner (kopimaskiner).
Hvem er leverandører?
Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området:
Rangering
Leverandørene på avtalen er rangert i prioritert rekkefølge på fire ulike rangeringslister. Den generelle listen skal alltid brukes med mindre avropet skal brukes med en av sikkerutskriftssystemene som er nevnt i de 3 system spesifikke listene. Ved usikkerhet knyttet til bruk av rangeringslistene kan Sykehusinnkjøp kontaktes for bistand og avklaring.
Generell rangering
1. Ricoh Norge AS
2. Canon Norge AS
3. Konica Minolta Business Solutions AS
SafeCom rangering
1. Ricoh Norge AS
2. Canon Norge AS
Uniflow rangering
1. Canon Norge AS
2. Konica Minolta Business Solutions AS
SafeQ rangering
1. Ricoh Norge AS
2. Konica Minolta Business Solutions AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Jonas Ali Ghanizadeh
prosjektleder anskaffelser
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159
Aina Birgitte Joki
rådgiver anskaffelser
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Alle kjøp på avtalen
skal i utgangspunktet foretas hos førsterangerte leverandør på den
rangeringsliste som er aktuell for avropet, og det skal primært kjøpes
avtaleprodukter. Dersom det skal gjøres avvik fra rangeringen bør dette
avklares med Sykehusinnkjøp.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik på nasjonale avtaler skal registreres i
Reklamasjonsportalen.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.