Avtalen gjelder levering av multimonitorer for akuttkjeden og tilhørende forbruksmateriell.
Produkter og leverandører
Det er inngått avtale med Safeguard Medical Nordic AS. Avtalen gir Kunden rett til å kjøpe varer eller utstyr som er dekket av Avtalen innenfor Avtalens omfang og varighet. Avtalen etablerer ingen plikt for Kunden til å kjøpe et bestemt volum/mengde, men innenfor det Avtalen omfatter plikter Kunden å kjøpe sitt behov. Avtalens formål er å etablere generelle bestemmelser for kjøp av multimonitor.
Kunden inngår rammeavtale for utstyrsspesifikt forbruksmateriell med samme leverandør som tildeles avtale på multimonitor, se bilag «Rammeavtale forbruksmateriell». Rammeavtalen er løpende og gjelder så lenge minst én mutimonitor er i bruk. Rammeavtale på forbruksmateriell vil gjelde fra det tidspunkt det gjøres avrop på denne avtale.
Kontaktinformasjon til leverandører:
Leverandørkontakt: Tore Haukeland, Toreh@safeguardmedical.com, tllf: 964 13 922
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Kristian Hellesø
prosjektleder
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
Monika Jahr Amdal
rådgiver innkjøp
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Rammeavtale Multimonitor.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Multimonitor/Rammeavtale Multimonitor.pdf | Rammeavtale Multimonitor.pdf | | pdf | 463054 |
Rammeavtale forbruksmateriell.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Multimonitor/Rammeavtale forbruksmateriell.pdf | Rammeavtale forbruksmateriell.pdf | | pdf | 423146 |
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.