Avtalen gjelder levering av multimonitorer for ambulanser.
Produkter og leverandører
Det er inngått avtale med Safeguard Medical Nordic AS. De overtok kontraken til Alere/Abbott med virkning fra 1. januar 2020. Den forrige avtalen om innkjøp av multimonitorer ble avsluttet 31. desember 2017. Behovet for forbruksutstyr, suppleringsmaskiner og reservedeler fremover gjør at Sykehusinnkjøp HF har inngått en ny rammeavtale med Alere AS etter en intensjonskunngjøring.
Den nye avtalen omfatter suppleringsmaskiner og forbruksutstyr. Når det gjelder forbruksutstyr som ikke er maskinavhengig (div. Masimosensorer og utstyr for kapnografi), kan dette kjøpes utenfor avtalen. I bestillingsskjemaet er de produkter som kan kjøpes utenfor rammeavtalen merket med «kan kjøpes utenfor avtalen».
Kontaktinformasjon til leverandører:
Leverandørkontakt: Nils Petter Oveland, nilspo@safeguardmedical.com, tllf, 913 14 350
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Kristian Hellesø
prosjektleder
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
Aina Erikstad
rådgiver innkjøp
aina.erikstad@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.