Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Non-invasive termometer til Helse Midt-Norge, Helse Sør-Øst og Helse Nord

Avtalen omfatter kjøp av non-invasive termometer, inkl. proprietært forbruksmateriell. Avtalen gjelder fra 1. oktober 2024 og har en varighet på to år. Avtalen kan forlenges med ett år inntil to år av gangen.

Avtalen omfatter kjøp av non-invasive termometer, inkl. proprietært forbruksmateriell 

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Termometer – Øretermometer – utstyr og forbruksmateriell
Leverandør: SCAN MED NORWAY AS

Delkontrakt 2
Termometer - Infrarød kontaktløs
Leverandør: ONEMED AS

Delkontrakt 3
Termometer - Kontinuerlig måling
Leverandør: KCI MEDICAL AS

Delkontrakt 4
Termometer – Temporalisscanner – utstyr og forbruksmateriell
Leverandør: PURE MEDICAL AS

De nye avtalene medfører ingen endringer i metoder eller prosedyrer, men rammeavtalen for kontinuerlig måling er ny på landsbasis. Avtalene medfører ikke særlig behov for opplæring, utover brosjyrer etc. Avtalen for kontinuerlig måling kan medføre noe mer behov for opplæring. Det anses ikke foreligge noen foretaksspesifikke forhold ved avtalen  

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

 

    OneMed AS
    Cecile Buøen
    Telefon: 404 19 853 
    E-post: cecilie.louise.buoen@onemed.com        

    Pure Medical AS
    Knut Johan Dahle
    Telefon: 72 59 15 00 / 92 60 59 50
    E-post: pure@online.no  

    Scan Med AS Norway
    Bjørn H. Johnsen  
    Telefon: 32 26 53 30 / 90 78 43 50 
    E-post: Scan-med@scan-med.no  / bjornhj@scan-med.no    

    KCI Medical AS
    Torstein Hegland
    Telefon: 90771743
    E-post: thegland@solventum.com  

    Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

     

    Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 19.12.2024