Nasjonal Avtale

Elektro og VVS forbruksmateriell

Avtalene gjelder fra 1. desember 2022 til 30. november 2024, og kan prolongeres to ganger med inntil ett år av gangen.

Leverandør

Elektro forbruksmateriell leveres av Solar Norge AS.

Solar Norge AS: Espen Hovelstad
E-post: espen.hovelstad@solarnorge.no

Telefon 413 39 398

VVS forbruksmateriell leveres av Ahlsell Norge AS.

Ahlsell Norge AS: Arne Brekke

E-post: arne.brekke@ahlsell.no

Telefon: 982 05 673

Produkter på avtale

  • Elektro forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (EFO-grupper) innen forbruksmateriell til elektro, herunder blant annet kabler og ledning, brytere, stikkontakter og støpsler, festemateriell, sikringsmateriell, rør-, tak- og veggbokser, elektrovarme og termostater med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

  • VVS forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (NRF-grupper) innen forbruksmateriell til VVS, herunder blant annet avløpsrør og -deler, sanitær, dusj og diverse armaturer, rør og deler til tappevann, sanitærutstyr og dusj, varme- og kjølemateriell, pumper, stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell, ventiler med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.​

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Knut Tore Evanger

prosjektleder 
knut.tore.evanger@sykehusinnkjop.no

​Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


​​

Slik brukes avtalen

Bestilling gjøres via leverandørenes nettbutikker. Tilgang ordnes ved å henvende seg til leverandør. Se kontaktinformasjon under dokumenter for hver leverandør.

Merk at det pålegges et minsteordregebyr på ordre under kr. 1 000,-.

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

 
   

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

   

   

   

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 
   
   

 

       
   

   

   

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

 
   

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til 

   

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til 

   




Fant du det du lette etter?