Nasjonal avtale

Oksygenkonsentratorer med tilbehør

Avtalen gjelder fra 1. juni 2022 til 31. mai 2024, med mulighet til forlengelse i inntil to år.


Avtalen gjelder levering av oksygenkonsentratorer med tilbehør.

Hvem er leverandører?

Produkter på avtale

Følgende leverandører er valgt til de ulike deltilbudene i avtalen:

Delkontrakt 1: ​Stasjonær konsentrator, fra 1-5 liter/min - 10790301​

  • ​​​Leverandør: Philips Norge AS​​
  • Produkt: EverFlo​

Delkontrakt 2: Stasjonær konsentrator, lav flow (fra 0,1 liter) - 10790302

  • Leverandør: Meditek medisinsk utstyr AS
  • Produkt: Kröber
Delkontrakt 3: Stasjonær konsentrator, 8 liter/min eller over - 10790303

  • Leverandør: Invacare AS
  • Produkt: Platinum 9
Delkontrakt 4: Transportabel konsentrator m/batteridrift og kontinuerlig flow - 10790301

  • Leverandør: Philips Norge AS
  • Produkt: SimplyGo
Delkontrakt 5:  Bærbar konsentrator, minimum 800ml/min - 10790304

  • Leverandør: Linde Gas AS
  • Produkt: Inogen One G5
Delkontrakt 6: Bærbar konsentrator, lett vekt minimum 600 ml/min - 10790304

  • ​​Leverandør: Linde Gas AS
  • Produkt: Inogen One G4
Delkontrakt 7:​ Fyllesystem for oksygenflasker - 10790303

  • Leverandør: Invacare AS
  • Produkt: Homefill II
Delkontrakt 8: Besparere og regulatorer - 10790304

  • Leverandør: Linde Gas AS
  • Produkt: Sabre Elite II og Oxyseaver
Delkontrakt 9: Forbruksmateriell til oksygenbehandling - 10790305

  • Leverandør: Jacomedic AS
  • Produkt: SalterLabs og Intersurgical
Delkontrakt 10.1: Tilbehør og reservedeler til eksisterende utstyr - 10790303

  • Leverandør: Invacare AS
  • Produkt: Perfect O2
Delkontrakt 10.5: Tilbehør og reservedeler til eksisterende utstyr - 10790304

  • Leverandør: Linde Gas AS
  • Produkt: Inogen One G3
Delkontrakt 10.8: Tilbehør og reservedeler til eksisterende utstyr - 10790301​

  • Leverandør: Philips Norge AS
  • Produkt: EverFlo Q

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Andreas Rys​trøm

kategorisjef behandlingshjelpemidler​
andreas.rystrom@sykehusinnkjop.no

​Aina Erikstad​

rådgiver innkjøp 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


Dokumenter

​​Slik brukes avtalen

​Ingen spesielle avropsmekanismer.

Deltilbud 10: Tilbehør og reservedeler til eksisterende utstyr.

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?