Papir, plast og cateringprodukter -ny avtale

Nasjonal avtale
Avtalen gjelder fra  1. juni 2019 med en varighet på to år. Avtalen kan prolongeres ett år av gangen i inntil to år.

Avtalen omfatter forbruksmateriell til renhold og kjøkken, herunder blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper.

Den utgående avtalen gjelder frem til 31, mai 2019. Mer informasjon om den kan du finne her

Hvem er leverandører?

Staples Solutions AS er valgt som leverandør. 

Lerandørens kundesenter kan kontaktes på telefon 22329480 og epost sm_no_vip@staples-solutions.com.

Kontaktperson for avtalen er Roger Berg-Hansen, telefon 982 20 352, epost: roger.berg-hansen@staples-solutions.com

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Marit Slungård

Prosjektleder 
marit.slungard@sykehusinnkjop.no
+47 481 88 007

Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Enkelte varer har pallerabatt, hva rabatten er og hvilke kvantum som må bestilles for å få denne kan ses i Hstat per artikkel. Det er lagt inn to kolonner i prislisten som heter «Bestillingskvantum for å få volumrabatt» og «Volumrabatt i prosent» i prislisten. 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?