Nasjonal avtale

Papir, plast og cateringprodukter

Avtalen gjelder fra  1. juni 2019 med en varighet på to år. Avtalen kan prolongeres ett år av gangen i inntil to år.

Avtalen er prolongert med et år til 01.06.2022.

Avtalen omfatter forbruksmateriell til renhold og kjøkken, herunder blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper.

Den utgående avtalen gjelder frem til 31, mai 2019. Mer informasjon om den kan du finne her

Hvem er leverandører?

Lyreco Advantege Norway ​AS er valgt som leverandør. 

Lerandørens kundesenter kan kontaktes på telefon 22329480 og epost sm_no_vip@staples-solutions.com.

Kontaktperson for avtalen er Roger Berg-Hansen, telefon 982 20 352, epost: roger.berg-hansen@staples-solutions.com

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Kristian Aune

prosjektleder​ 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Portrett

Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
monika.jahr.amdal@sykehusinnkjop.no
+47 450 98 172


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Enkelte varer har pallerabatt, hva rabatten er og hvilke kvantum som må bestilles for å få denne kan ses i Hstat per artikkel. Det er lagt inn to kolonner i prislisten som heter «Bestillingskvantum for å få volumrabatt» og «Volumrabatt i prosent» i prislisten. 

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?