Nasjonal avtale

Papir, plast og cateringprodukter

Avtalen gjelder fra  1. juni 2019 med en varighet på to år. Avtalen kan prolongeres ett år av gangen i inntil to år.

Avtalen er prolongert med et år til 01.06.2022.

Avtalen omfatter forbruksmateriell til renhold og kjøkken, herunder blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper.

Den utgående avtalen gjelder frem til 31, mai 2019. Mer informasjon om den kan du finne her

Hvem er leverandører?

Lyreco Advantage Norway ​AS er valgt som leverandør. 

Leverandørens kundesenter kan kontaktes på telefon 22329480 og e-post vip.no@lyreco.com

Kontaktperson for avtalen er Roger Berg-Hansen, telefon 982 20 352, e-post: roger.berg-hansen@lyreco.com​ 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp​

​Kristian Aune

prosjektleder​ 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no

Aida Ana Durón Pedersen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no



Dokumenter


Slik brukes avtalen

Enkelte varer har pallerabatt, hva rabatten er og hvilke kvantum som må bestilles for å få denne kan ses i Hstat per artikkel. Det er lagt inn to kolonner i prislisten som heter «Bestillingskvantum for å få volumrabatt» og «Volumrabatt i prosent» i prislisten. 

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?