Nasjonal avtale

Plasma - salg og innsamling av plasma

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 28. februar 2025, og kan prolongeres i 1+1 år.

Avtalen gjelder salg og innsamling av plasma.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp:

​Evy Pleym

senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no

​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Avtale salg og innsamling av plasma fra de norske blodbankene - fra 1. mars 2022.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Avtale salg og innsamling av plasma fra de norske blodbankene - fra 1. mars 2022.pdfAvtale salg og innsamling av plasma fra de norske blodbankene - fra 1. mars 2022.pdfpdf401047
Kunder tiltredelse - plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Kunder tiltredelse - plasma.pdfKunder tiltredelse - plasma.pdfpdf355695
Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfRammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfpdf696177

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?