Nasjonal avtale

Plasma - salg og innsamling av plasma

Avtale på salg og innsamling av plasma er prolongert til 28. februar 2022.

Ny avtale fra 1.mars 2022.

Avtalen gjelder salg og innsamling av plasma.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp:

​Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no

​Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Avtale salg og innsamling av plasma fra de norske blodbankene - fra 1. mars 2022.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Avtale salg og innsamling av plasma fra de norske blodbankene - fra 1. mars 2022.pdfAvtale salg og innsamling av plasma fra de norske blodbankene - fra 1. mars 2022.pdfpdf401047
Kunder tiltredelse - plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Kunder tiltredelse - plasma.pdfKunder tiltredelse - plasma.pdfpdf355695
Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfRammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfpdf696177

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?