Nasjonal avtale

Plasmasalg

Avtale på salg og innsamling av plasma er prolongert til 28. februar 2022.

Avtalen gjelder salg og innsamling av plasma.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp:

Portrett

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012


Dokumenter

Kunder tiltredelse - plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Kunder tiltredelse - plasma.pdfKunder tiltredelse - plasma.pdfpdf355695
Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfRammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfpdf696177

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?