Nasjonal avtale

Programvare for administrering av mobile enheter

Avtalen gjelder fra 9. oktober 2017 til 8. oktober 2021.

Avtalen gjelder leveranse av programvare for adm. av mobile enheter.

Hvem er leverandører?

Techstep ASA: Åge Sveum, e-post: age.sveum @techstep.no, tlf: (+47) 99 44 88 80

Produkter på avtale

Kjøp av lisenser til VMware Workspace ONE Advanced (Inkl. AirWatch) Perpetual: 1 Device og Production Support/Subscription for VMware Workspace ONE Advanced (Inkl. Airwatch): 1 Device for 1 year.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Aina Birgitte Joki

rådgiver anskaffelser 
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?