Nasjonal avtale

Reisebyråtjenester - pasientreiser

Avtalen gjelder fra 1. mai 2020 - 31.mai 2022. 

Ny midlertidig avtale er inngått for perioden 1.juni 2022 til 31. august 2022. Ny anskaffelse er igangsatt.



Avtalen gjelder reisebyråtjenester for bestilling av pasientreiser online og manuelt hos konsulent.

​​Hvem er leverandører?

G Travel AS.  

Kontaktperson for avtalen i G Travel AS er Børge Berg: epost borge.berg@gtravel.no.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no

Support

Epost: pasient@gtravel.no

Tlf.nr.: 37 05 24 15

Slik brukes avtalen

Pasientreisekontorene er brukere av avtalen for bestilling av reiser til pasienter. Informasjon om ny bestillingsløsning hos G Travel vil komme senere.

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?