Nasjonal avtale

Reisebyråtjenester - pasientreiser

Ny nasjonal rammeavtale gjelder fra 1. september 2022 til 31. august 2024, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år. 



Avtalen gjelder reisebyråtjenester for bestilling av pasientreiser online og manuelt hos konsulent.

​​Hvem er leverandører?

G Travel AS.  

Kontaktperson for avtalen i G Travel AS er Børge Berg: epost borge.berg@gtravel.no.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp​

​Evy Pleym

senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no


​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no


​Support

Epost: pasient@gtravel.no

Tlf.nr.: 37 05 24 15

Slik brukes avtalen

Pasientreisekontorene er brukere av avtalen for bestilling av reiser til pasienter. 

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?