Ny nasjonal rammeavtale gjelder fra 1. september 2022 til 31. august 2024, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år.
Avtalen gjelder reisebyråtjenester for bestilling av pasientreiser online og manuelt hos konsulent.
senior prosjektleder anskaffelser evy.pleym@sykehusinnkjop.no
avtaleforvalter avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Epost: pasient@gtravel.no
Tlf.nr.: 37 05 24 15
Pasientreisekontorene er brukere av avtalen for bestilling av reiser til pasienter.
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.