Nasjonal avtale

Reisebyråtjenester - tjenestereiser

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2021 til 30.september 2023 med mulighet for forlengelse i ett pluss ett år.

Denne avtalen omfatter online- og manuell bestilling av reisetjenester, som fly, hotell, leiebil og tog.  

Hvem er leverandører?

G Travel AS er valgt som leverandør.​​​

Slik bruker du avtalen

G Travel AS har en egen bestillingsportal på nett:

Innlogging bestillingsportal

Registrering av ny bruker:

For å bruke reiseportalen må du ha en egen profil. Dersom du ikke allerede har en profil kan du sende en e-post* til G Travel med følgende opplysninger (e-postadresse finner du lenger ned på siden):

  • Fornavn
  • Etternavn
  • E-postadresse (firma e-post)
  • Mobilnummer
  • Hvilken avdeling du er ansatt i
  • Betalingsmåte (kredittkort/faktura)
* Viktig at denne sendes fra din firma e-post
 

Brukerveiledning (video):

Betalingskort

I avtalen er det lagt opp til bruk av personlige betalingskort eller reisekonto der helseforetaket har opprettet dette. Betalingsinformasjon må den enkelte bruker legge inn i sin profil.  Målet er å få ned mengden fakturaer, som både er tid- og ressurskrevende, samt lite miljøvennlig.

App til mobil

Appen tilhørende reisebyrået heter G Travel Online og kan lastes ned til både IOS, Android og Windows.

Benytt samme brukernavn og passord som på web.

Man kan også benytte nettleser på mobil, og lagre siden på startskjermen. Siden er laget med «responsive webdesign» og er tilpasset mobilvisning.

Man slipper da å laste ned app, samt å holde denne oppdatert.

NB! Avtalen skal ikke benyttes til å bestille private reiser.

Support og booking over telefonen

Kontaktinformasjon G Travel AS

Når det gjelder telefonsupport (booking og øvrig support på telefon), er det ulikt for foretakene hvor man skal henvende seg:

Helse Nord:

G Travel AS:
Booking: Telefon: +47 75 40 10 10. E-post: helseforetak.boo@gtravel.no
Support: Telefon: +47 38 12 56 30. E-post: online@gtravel.no

Helse Midt-Norge, Helse Vest og Helse Sør-Øst (inkludert felleseide foretak i disse regionene):

G Travel Trondheim: Telefon: +47 73 48 98 66. E-post: helseforetak.trd@gtravel.no.

​Kontaktperson hos leverandør

​Kontaktperson for avtalen i G Travel AS er  Børge Berg.

E-post borge.berg@gtravel.no, telefon 950 89 296.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Meldinger 



Fant du det du lette etter?