Nasjonal avtale

Renholdsprodukter

Avtalen for dekontaminatormidler gjelder fra 1. mars 2017 til 28. februar 2020, mens avtalen for renholdsprodukter gjelder fra 1. april 2017 til 31. mars 2020.

Begge kan forlenges med ett år.

Avtale for dekontaminatormidler er prolongert til 28.03.2021
Avtale for renholdsprodukter er prolongert til 31.03.2021

Avtalen gjelder levering av renholdsprodukter, herunder dekontaminatormidler og medisinsk instrumentvask.

For renholdsprodukter er avtalen delt inn i to deltilbud:

  1. Helse Sør-Øst RHF & Helse Midt-Norge RHF - Renholdsprodukter
  2. Helse Nord RHF & Helse Vest RHF- Renholdsprodukter

Hvem er leverandører?

Staples Norway AS er valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Roger Berg-Hansen. E-post: Roger.Berg-Hansen@staples-solutions.com, telefon 22 32 95 00 eller 98220352.

Lilleborgs kundesenter kan nås på telefon: 815 36000 ved ønske om støttemateriell eller ønske om kurs/opplæring innen fagområdet.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøps prosjektleder eller avtaleforvalter:

Portrett

Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
monika.jahr.amdal@sykehusinnkjop.no
+47 450 98 172

Dokumenter

Rammeavtale Renholdsprodukter - Staples AS.PDFhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/Rammeavtale Renholdsprodukter - Staples AS.PDFRammeavtale Renholdsprodukter - Staples AS.PDFpdf827977
Kunder tiltredelse Renholdsprodukter Staples AS.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/Kunder tiltredelse Renholdsprodukter Staples AS.pdfKunder tiltredelse Renholdsprodukter Staples AS.pdfpdf136076

Slik brukes avtalen

  • Produktene leveres av Lilleborg Profesjonell som er tilgjengelig for kursing og produktopplæring ute på brukerstedene.
  • Leverandøren skal bistå med tilpasning av kjemien til maskinene slik at de leverer optimalt renhetsresultat på de enkelte brukerstedene, både ved oppstart og underveis i avtaleperioden.
  • Dersom kannestandard ikke passer kundens maskinpark skal leverandør være behjelpelig med tilpasning.
  • Alle produkter er CE-merket.

Avtalenummer:

Avtalenummer 10410301 gjelder dekontaminatormidler med avrop til Helse Sør-Øst og Helse Midt-Norge.

Avtalenummer 10410391 gjelder dekontaminatormidler med avrop til Helse Vest og Helse Nord.

Avtalenummer 10410392 gjelder renholdsprodukter med avrop til Helse Vest og Helse Nord.

Avtalenummer 10410302 gjelder renholdsprodukter med avrop til Helse Sør Øst og Helse Midt-Norge.

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?