Avtalen gjelder levering av Renholdsprodukter og Dekontaminatormiddel til kunden.
Avtalen gjelder følgende delområder:
1. Dekontaminatormidler
2. Renholdsprodukter
Norengros AS valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Kristine Farstad.
Telefon: 98883981
Epost: Kristine.farstad@norengros.no / nebackoffice@norengros.no
Grossister under Norengros
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller
Sykehusinnkjøps prosjektleder eller avtaleforvalter:
Mads Brasøy Sætrum
prosjektleder
mads.brasoy.satrum@sykehusinnkjop.no
Aida Ana Durón Pedersen
avtalefovalter
Aida.Ana.Duron.Pedersen@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
- Leverandøren skal tilby Kunden kostnadsfri opplæring innenfor alle produkter som avtalen omfatter.
- Leverandøren plikter å yte service og teknisk bistand til Kunden i henhold til «Vedlegg
Kravspesifikasjon» for produktene som omfattes av avtalen.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.