Nasjonal avtale

Renholdsprodukter

Gjeldende avtale for dekontaminatormidler er prolongert til 01.02.2022. Gjeldende avtale for renholdsprodukter er prolongert til 01.02.2022.

Ny avtale gjelder fra 01.03.22 til 31.01.24. Avtalen kan prolongeres 1+1 år.

Avtalen gjelder levering av Renholdsprodukter og Dekontaminatormiddel til kunden.

Avtalen gjelder følgende delområder: 
1. Dekontaminatormidler 
2. Renholdsprodukter​​

Hvem er leverandører?

Staples Norway AS er valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Roger Berg-Hansen. E-post: Roger.Berg-Hansen@staples-solutions.com, telefon 22 32 95 00 eller 98220352.

Lilleborgs kundesenter kan nås på telefon: 815 36000 ved ønske om støttemateriell eller ønske om kurs/opplæring innen fagområdet.

Ny avtale
På avtale med avtalestart 01.03.2022 er Norengros AS valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Kristine Farstad.
Telefon: 98883981
Epost: Kristine.farstad@norengros.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøps prosjektleder eller avtaleforvalter:

Portrett

Mads Brasøy Sætrum

prosjektleder 
mads.brasoy.satrum@sykehusinnkjop.no
+47 480 21 322


Portrett

Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
monika.jahr.amdal@sykehusinnkjop.no
+47 450 98 172

Dokumenter​​

Rammeavtale renholdsprodukter og dekontaminator - Ny avtale.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/Rammeavtale renholdsprodukter og dekontaminator - Ny avtale.pdfRammeavtale renholdsprodukter og dekontaminator - Ny avtale.pdfpdf378108
kunder tiltredelse - Ny avtale.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/kunder tiltredelse - Ny avtale.pdfkunder tiltredelse - Ny avtale.pdfpdf200730
Rammeavtale Renholdsprodukter - Staples AS.PDFhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/Rammeavtale Renholdsprodukter - Staples AS.PDFRammeavtale Renholdsprodukter - Staples AS.PDFpdf827977
Kunder tiltredelse Renholdsprodukter Staples AS.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/Kunder tiltredelse Renholdsprodukter Staples AS.pdfKunder tiltredelse Renholdsprodukter Staples AS.pdfpdf136076

​Slik brukes avtalen

- Leverandøren skal tilby Kunden kostnadsfri opplæring innenfor alle produkter som avtalen omfatter.
- Leverandøren plikter å yte service og teknisk bistand til Kunden i henhold til «Vedlegg Kravspesifikasjon» for produktene som omfattes av avtalen. 

Avtalenummer:
Avtalenummer 10410301 gjelder dekontaminatormidler med avrop til Helse Sør-Øst og Helse Midt-Norge.

Avtalenummer 10410391 gjelder dekontaminatormidler med avrop til Helse Vest og Helse Nord.

Avtalenummer 10410392 gjelder renholdsprodukter med avrop til Helse Vest og Helse Nord.

Avtalenummer 10410302 gjelder renholdsprodukter med avrop til Helse Sør Øst og Helse Midt-Norge.

Avtalenummer ny avtale:
Avtalenummer 10410402 gjelder renholdsprodukter.

Avtalenummer 10410403 gjelder dekontaminatormidler.

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?