Avtalen gjelder levering av Renholdsprodukter og Dekontaminatormiddel til kunden.
Avtalen gjelder følgende delområder:
1. Dekontaminatormidler
2. Renholdsprodukter
Norengros AS er valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Bernhard Kaliszuk.
Telefon: 40087018
Epost: bernhard.kaliszuk@norengros.no / nebackoffice@norengros.no
Grossister under Norengros
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller
Sykehusinnkjøps prosjektleder eller avtaleforvalter:
Kristian Aune
prosjektleder
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
Monika Jahr Amdal
rådgiver innkjøp
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
- Leverandøren skal tilby Kunden kostnadsfri opplæring innenfor alle produkter som avtalen omfatter.
- Leverandøren plikter å yte service og teknisk bistand til Kunden i henhold til «Vedlegg
Kravspesifikasjon» for produktene som omfattes av avtalen.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.