Nasjonal avtale

Renholdsprodukter

Avtalen gjelder fra 28.03.22 til 28.03.24. Avtalen kan prolongeres 1+1 år.

Avtalen gjelder levering av Renholdsprodukter og Dekontaminatormiddel til kunden.

Avtalen gjelder følgende delområder: 
1. Dekontaminatormidler 
2. Renholdsprodukter​​

 Norengros AS er valgt som leverandør. Deres kontaktperson er Bernhard Kaliszuk.
Telefon: 40087018
Epost: bernhard.kaliszuk@norengros.no​ / nebackoffice@norengros.no

Grossister under Norengros

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøps prosjektleder eller avtaleforvalter:

​Kristian Aune

prosjektleder​ 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no

​Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


​​

Dokumenter​​

Rammeavtale renholdsprodukter og dekontaminator - Ny avtale.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/Rammeavtale renholdsprodukter og dekontaminator - Ny avtale.pdfRammeavtale renholdsprodukter og dekontaminator - Ny avtale.pdfpdf378108
kunder tiltredelse - Ny avtale.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Renholdsprodukter/kunder tiltredelse - Ny avtale.pdfkunder tiltredelse - Ny avtale.pdfpdf200730

​Slik brukes avtalen

- Leverandøren skal tilby Kunden kostnadsfri opplæring innenfor alle produkter som avtalen omfatter.
- Leverandøren plikter å yte service og teknisk bistand til Kunden i henhold til «Vedlegg Kravspesifikasjon» for produktene som omfattes av avtalen. ​​​

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?