Rammeavtalen skal dekke kjøp av tjenester i forbindelse med forberedende arbeid før revisjon, revisjonsprosess, oppfølging av avvik og utstedelse av ISO sertifikater, periodiske revisjoner og opsjon på resertifisering ved behov.
Sertifiseringstjenestene på avtalen gjelder NS-EN ISO 14001og 9001.
Hvem er leverandører?
Kiwa Teknologisk Institutt Sertifisering AS (nå Kiwa AS).
Kontaktperson: Kjeld Kjær. E-post Kjeld.Kjaer@kiwa.com.
Telefon: 901 19 855.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp ved:
Cathrine Nilssen
prosjektleder anskaffelser
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
Bergljot Mikkelsen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sertifiseringstjenester/Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdf | Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdf | | pdf | 202092 |
Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sertifiseringstjenester/Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdf | Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdf | | pdf | 337656 |
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.