Nasjonal avtale

Sertifiseringstjenester

Avtalen gjelder fra 16. mai 2020 til 15. mai 2024.

Rammeavtalen skal dekke kjøp av tjenester i forbindelse med forberedende arbeid før revisjon, revisjonsprosess, oppfølging av avvik og utstedelse av ISO sertifikater, periodiske revisjoner og opsjon på resertifisering ved behov.

Sertifiseringstjenestene på avtalen gjelder NS-EN ISO 14001og 9001.

Hvem er leverandører?

Kiwa Teknologisk Institutt Sertifisering AS (nå ​Kiwa AS).

Kontaktperson: Kjeld Kjær. E-post Kjeld.Kjaer@kiwa.com​​​​. Telefon: 901 19 855​.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp ved:

Cathrine Nilssen

prosjektleder anskaffelser 
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no

​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sertifiseringstjenester/Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdfKunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdfpdf202092
Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sertifiseringstjenester/Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdfRammeavtale Sertifiseringstjenester.pdfpdf337656

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?