Sertifiseringstjenester

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 16. mai 2020 til 15. mai 2022, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år.

Rammeavtalen skal dekke kjøp av tjenester i forbindelse med forberedende arbeid før revisjon, revisjonsprosess, oppfølging av avvik og utstedelse av ISO sertifikater, periodiske revisjoner og opsjon på resertifisering ved behov.

Sertifiseringstjenestene på avtalen gjelder NS-EN ISO 14001og 9001.

Hvem er leverandører?

Kiwa Teknologisk Institutt Sertifisering AS.

Kontaktperson: Ingebjørg Sjåstad. E-post Ingebjorg.Sjastad@kiwa.com . Telefon: 97 96 33 20.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp ved:

Portrett

Christina Strige

prosjektleder anskaffelser 
christina.strige@sykehusinnkjop.no
+47 476 42 066


Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Dokumenter

Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sertifiseringstjenester/Kunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdfKunder tiltredelse Sertifiseringstjenester.pdfpdf202271
Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sertifiseringstjenester/Rammeavtale Sertifiseringstjenester.pdfRammeavtale Sertifiseringstjenester.pdfpdf337656

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til tjenester@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?