Nasjonal avtale

Skriver og skanner

Avtalen gjelder fra 15. september 2019 til 15. september 2021. Deretter kan den prolongeres med inntil ett år av gangen i maksimum to år.

Avtalen gjelder levering av skrivere og skannere, samt forbruksmateriell. Det er inngått avtale med en leverandør. 

Hvem er leverandører?

Advania Norge AS
Kontaktperson: Øystein Wilskow Jensen
Telefon: 930 89 094

Produkter på avtale

  • Sort-hvitt Skrivere
  • Fargeskrivere
  • Liten multifunksjonsmaskin uten serviceavtale
  • Dokumentskannere
  • Etikettskrivere
  • Skriverrekvisita som er kompatibelt med avtalevarene

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Kristian Hellesø

prosjektleder 
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
+47 473 12 044


Portrett

Aina Birgitte Joki

rådgiver anskaffelser 
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Alt kjøp skal gjenomføres med Itello AS. Kjøp gjennomføres i samsvar med regionale rutiner. 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?