Avtalen gjelder levering av skrivere og skannere, samt forbruksmateriell. Det er inngått avtale med en leverandør.
Hvem er leverandører?
Advania Norge AS
Kontaktperson: Jonas Kaugerud, epost jonas.kaugerud@advania.no
Telefon: +47 94840535
Produkter på avtale
- Sort-hvitt Skrivere
- Fargeskrivere
- Liten multifunksjonsmaskin uten serviceavtale
- Dokumentskannere
- Etikettskrivere
- Skriverrekvisita som er kompatibelt med avtalevarene
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Martin Georg Brandtzæg
prosjektleder
martin.georg.brandtzag@sykehusinnkjop.no
Aina Birgitte Joki
rådgiver anskaffelser
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Alt kjøp skal gjenomføres med Advania AS. Kjøp gjennomføres i samsvar med regionale rutiner.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.