Skriver og skanner

Nasjonal avtale
Avtalen gjelder fra 15. september 2019 til 15. september 2021. Deretter kan den prolongeres med inntil ett år av gangen i maksimum to år.

Avtalen gjelder levering av skrivere og skannere, samt forbruksmateriell. Det er inngått avtale med en leverandør. 

Hvem er leverandører?

Advania Norge AS
Kontaktperson: Øystein Wilskow Jensen
Telefon: 930 89 094

Produkter på avtale

  • Sort-hvitt Skrivere
  • Fargeskrivere
  • Liten multifunksjonsmaskin uten serviceavtale
  • Dokumentskannere
  • Etikettskrivere
  • Skriverrekvisita som er kompatibelt med avtalevarene

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser 
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Portrett

Aina Niska

rådgiver anskaffelser 
aina.niska@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Alt kjøp skal gjenomføres med Itello AS. Kjøp gjennomføres i samsvar med regionale rutiner. 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?