Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere.
Hvem er leverandører?
Datarekvisita Norge AS er valgt som leverandør.
Deres kontaktperson er Christian Svae, e-post Christian.Svae@datarekvisita.no, telefon 64 97 62 30.
Produkter på avtale
Toner, blekk og annen
skriverrekvisita til skriver og skanner som ikke er omfattet av nasjonal
rammeavtale for skriver og skanner.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin
prosjektleder:
Bjørn Breivik
prosjektleder anskaffelser
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322
Aina Birgitte Joki
rådgiver anskaffelser
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715
Dokumenter
Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Skriverrekvisita/Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdf | Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdf | | pdf | 413891 |
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.