Nasjonal avtale

Skriverrekvisita

Avtalen gjelder fra 1. september 2017 til 31. august 2021.

Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere.

Hvem er leverandører?

Datarekvisita Norge AS er valgt som leverandør.

Deres kontaktperson er Christian Svae, e-post Christian.Svae@datarekvisita.no, telefon 64 97 62 30.

Produkter på avtale

Toner, blekk og annen skriverrekvisita til skriver og skanner som ikke er omfattet av nasjonal rammeavtale for skriver og skanner.


Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Portrett

Bjørn Breivik

prosjektleder anskaffelser 
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322

Portrett

Aina Birgitte Joki

rådgiver anskaffelser 
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715



Dokumenter

Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Skriverrekvisita/Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdfRammeavtale - Skriverrekvisita.pdfpdf413891

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. Dersom du ikke har bruker, må du kontakte ditt helseforetak. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?