Skriverrekvisita

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. september 2017 til 31. august 2020, med mulighet for forlengelse i ett år.

Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere.

Hvem er leverandører?

Datarekvisita Norge AS er valgt som leverandør.

Deres kontaktperson er Christian Svae, e-post Christian.Svae@datarekvisita.no, telefon 64 97 62 30.

Produkter på avtale

Toner, blekk og annen skriverrekvisita til skriver og skanner som ikke er omfattet av nasjonal rammeavtale for skriver og skanner.


Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Portrett

Bjørn Breivik

prosjektleder anskaffelser 
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322

Portrett

Aina Niska

rådgiver anskaffelser 
aina.niska@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715



Dokumenter

Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Skriverrekvisita/Rammeavtale - Skriverrekvisita.pdfRammeavtale - Skriverrekvisita.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?