Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Skriverrekvisita

Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere. Avtalen gjelder fra 1. november 2021 til 31. oktober 2023. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger. Avtalen er prolongert til 31. oktober 2025.

Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Datarekvisita Norge AS
Truls Gundersen
Telefon: 48 28 46 57.
E-post Truls.Gundersen@datarekvisita.no​

Toner, blekk og annen skriverrekvisita til skriver og skanner som ikke er omfattet av nasjonal rammeavtale for skriver og skanner.

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

prosjektleder

fagansvarlig avtaleforvalter

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 19.12.2024