Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Sterilforsyning, maskinavhengig rengjøringsmiddel

Avtalen gjelder fra 15. april 2023 til 14. april 2025. Den kan forlenges med 2 år. Avtalen med Getinge gjelder fra 18.10.2024 til 17.10.2025. Den kan forlenges med 3 år.

Avtalen gjelder levering av sterilforsyning, maskinavhengig rengjøringsmiddel.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Miele A/S
Rita Larsen
Telefon: +47 988 02 776
E-post salg.professional@miele.no

Medon Scandinavia AS
Alison Nøland
Telefon: +47 917 90 396
E-post info@medonscandinavia.com

Getinge Norge AS
Mads Jørgen Aune 
Telefon: +47 982 81 157
E-post mads.aune@getinge.com 

 

Avtalen er delt inn i to delkontrakter med hver sine leverandører:

Delkontrakt 1 - Maskinavhengig rengjøringsmidler NEODISHER
Miele A/S  -  Avtalenr.: 10810313

Delkontrakt 2 - Maskinavhengig rengjøringsmidler
Medon Scandinavia  -  Avtalenr.: 10810312

Maskinavhengig rengjøringsmidler - sterilforsyning
Getinge Norge AS -  Avtalenr.: 10810316

 

Ragnhild Melleby Aslaksen

ragnhild.aslaksen@sykehusinnkjop.no
prosjektleder anskaffelser

fagansvarlig avtaleforvalter

Denne avtalen har ingen spesielle avropsmekanismer.  

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 27.11.2024