Rammeavtalen dekker kjøp av akutte tolketjenester. Dette omfatter tolk til AMK sentraler, fødeavdelinger, ambulanse, akuttmottak og andre avdelinger som har behov for akutte tolketjenester.
Hvem er leverandører?
Tolkenett AS: Terje Gjøsæter. E-post: terje@tolkenett.no.
Hva inneholder avtalen?
Rask tilgang på tolk:
Innen 3 minutter for AMK/Ambulanse. Dette er tiden det skal ta fra AMK/Ambulanse kontakter tolkeformidler til tolk er tilgjengelig.
Innen 20 minutter for fødeavdelinger, akuttmottak og andre avdelinger på sykehusene. Dette er tiden det skal ta fra bestiller kontakter tolkeformidler til tolk er tilgjengelig.
Minimumskostnad: 1 time
Bestillinger utføres på www.tolkenettt.net eller tlf 22 99 32 99.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Evy Pleym
senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
Bergljot Mikkelsen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.