Tolketjenester - akutt

Nasjonal rammeavtale gjeldende fra 1. mai 2023 til 30. april 2025, med mulighet for forlengelse i 1 pluss 1 år.

​​Rammeavtalen dekker kjøp av akutte tolketjenester. Dette omfatter tolk til AMK sentraler, fødeavdelin​ger, ambulanse, akuttmottak og andre avdelinger som har behov for akutte tolketjenester. ​​

Hvem er leverandører?

Tolkenett AS: Terje Gjøsæter. E-po​​st: terje@tolkenett.no​.​

Hva inneholder avtalen?

​Rask tilgang på tolk:

Innen 3 minutter for AMK/Ambulanse. Dette er tiden det skal ta fra AMK/Ambulanse kontakter tolkeformidler til tolk er tilgjengelig.

Innen 20 minutter for fødeavdelinger, akuttmottak og andre avdelinger på sykehusene. Dette er tiden det skal ta fra bestiller kontakter tolkeformidler til tolk er tilgjengelig.​

Minimumskostnad: 1 time​​​​

Bestillinger utføres på www.tolkenettt.net​ eller tlf 22 99 32 99.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Evy Pleym

senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no

​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

​​

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?