Transporttjenester - vei og flytransport Norden

Avtalen gjelder fra 29. januar 2022 til 31. januar 2024. Avtalen er prolonger med et år fram til 31.januar 2025. Avtalen kan forlenges med 1 år til.

​Avtalen omfatter transporttjenster.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Jetpak Norge AS

Kontrakt og implementeringsansvarlig er Solfrid Sviggum.
E-post: solfrid.svi​ggum@jetpak.no

Kontaktperson ved kundeopprettelse er Frank Jensen.

Epost: frank.jensen@jetpak.no
Telefon: 91 50 98 99/ 48 08 12 30

Jetpak Kundeservice er tilgjengelig hele døgnet på:
Telefon: +47 91 50 98 99.
Epost: kundeservice@jetpak.no

Posten Bring AS

Tomas Arnesen
E-post: tomas.arnesen@bring.com

Kontaktskjema finnes ​under fanen dokumenter  for de ulike regioner.

Avtalen er delt inn i to delkontrakter med hver sine leverandører:

Delområde 1- veitransport
Posten Norge AS.

Delområde 2- flyfrakt i Norden
Jetpak Norge AS.

Prisen inkluderer frak av 0 til 4,99 kg, drifstoff og bomkostnader. For dette produktet skal det ingis en lik pris for samtlige forsendelser uavhengig av vekt/volum og postnummer.

Bestilling av forsendelse på temperatursensitivt bilogisk materiale/legmidler sendes med ekspress over natt, merkes med BPX og tilleggstjenesten temperert.

Bestilling av tidligere henting av pakker til postnummerinntervallene 6800-6999 og 8000-9999 gjelder for lørdagsutkjøring.

Utkjøring lørdag-ekspress over natt (tilleggstjeneste) utleveringsfrist kl.16:00 ​

Innleveringsfrist kl 12.00 til Post i butikk.

Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09:00  i sentrale områder. I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen kl. 12:00 neste dag.

Maksmål: 60x60x120 cm. Minimum mål 23x13x1 cm.​

For smittefarlig materiale skal emballasjen bestå av tre deler. Primærbeholder, sekunderemballasje og ytteremballasje. For postsendinger er minstemålene som kreves 10 x 14 cm for brev, og 21 x 13 x 1 cm for pakker.

Prisen inkluderer frakt over 5 kg til 35 kg, drivstoff og bomkostnader.

Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09.00

Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09.00  i sentrale områder. I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen kl. 12:00 neste dag.

Maksmål: 60x60x120 cm. minimum mål 23x13x1 cm.

Grunnprisen inkludere frakt av intill 35 kg, drivstoff og bomkostnader.

Garantert levering innen tre dager kl. 15:00.

I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen fem dager kl.15:00.

Maksmål: 60x60x120 cm. minimum mål 23x13x1 cm.

​Alle forsendelser over 35 kg og med mer enn 1 kolli. Bestill før 11:30, og godset hentes samme virkedag. Ved senere bestilling hentes godset neste virkedag. Leveres på døren.

Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.

Vekt opp til 2500 kg.

​Retur med samme avtale som avsender.

Grunnprisen inkluderer frakt av 35kg , drivstoff og bomkostnader

Produktet tilbys med e-varsling og sporing hele veien. Kunden/pasient mottar varsling og sporingsinformasjon enten per sms ellerepost og henter pakken selv ved nærmeste utleveringssted.

Maksmål: 60x60x120 cm. Minimum mål 23x13x1 cm.​​

Grunnprisen inkluderer frakt av 2 kg , drivstoff og bomkostnader.

Vekt opp til 2 kg.

Fast trafikk som kjøres mellom to spesifikke holdepunkt.

Leveringstider avtales med avsender og mottaker.​​

Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør.  Levering neste dag innen kl 12:00 lokal tid.

Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør.  Raskest mulig levering samme dag. Garantert frakt på første tilgjengelige fly.

Prosjektleder

avtaleforvalter

Avrop skjer gjennom bestilling direkte til leverandør i henhold til avtalte rutiner.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 22.02.2023