Transporttjenester - vei og flytransport Norden
Avtalen gjelder fra 29. januar 2022 til 31. januar 2024. Avtalen er prolonger med et år fram til 31.januar 2025. Avtalen kan forlenges med 1 år til.
Avtalen omfatter transporttjenster.
Kontaktinformasjon til leverandører:
Jetpak Norge AS
Kontrakt og implementeringsansvarlig er John Stenersen.
E-post: john.stenersen@jetpak.no
Telefon: + 47 48 08 12 42
Kontaktperson ved kundeopprettelse er Frank Jensen.
Epost: frank.jensen@jetpak.no
Telefon: 91 50 98 99/ 48 08 12 30
Jetpak Kundeservice er tilgjengelig hele døgnet på:
Telefon: +47 91 50 98 99.
Epost: kundeservice@jetpak.no
Posten Bring AS
Tomas Arnesen
Telefon: +47 481 44 505
E-post: tomas.arnesen@bring.com
Kontaktskjema finnes under fanen dokumenter for de ulike regioner.
Avtalen er delt inn i to delkontrakter med hver sine leverandører:
Delområde 1- veitransport
Posten Norge AS.
Delområde 2- flyfrakt i Norden
Jetpak Norge AS.
Prisen inkluderer frak av 0 til 4,99 kg, drifstoff og bomkostnader. For dette produktet skal det ingis en lik pris for samtlige forsendelser uavhengig av vekt/volum og postnummer.
Bestilling av forsendelse på temperatursensitivt bilogisk materiale/legmidler sendes med ekspress over natt, merkes med BPX og tilleggstjenesten temperert.
Bestilling av tidligere henting av pakker til postnummerinntervallene 6800-6999 og 8000-9999 gjelder for lørdagsutkjøring.
Utkjøring lørdag-ekspress over natt (tilleggstjeneste) utleveringsfrist kl.16:00
Innleveringsfrist kl 12.00 til Post i butikk.
Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09:00 i sentrale områder. I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen kl. 12:00 neste dag.
Maksmål: 60x60x120 cm. Minimum mål 23x13x1 cm.
For smittefarlig materiale skal emballasjen bestå av tre deler. Primærbeholder, sekunderemballasje og ytteremballasje. For postsendinger er minstemålene som kreves 10 x 14 cm for brev, og 21 x 13 x 1 cm for pakker.
Prisen inkluderer frakt over 5 kg til 35 kg, drivstoff og bomkostnader.
Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09.00
Utlvering av ekspress over natt er innen kl 09.00 i sentrale områder. I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen kl. 12:00 neste dag.
Maksmål: 60x60x120 cm. minimum mål 23x13x1 cm.
Grunnprisen inkludere frakt av intill 35 kg, drivstoff og bomkostnader.
Garantert levering innen tre dager kl. 15:00.
I områder med vanskelige kommunikasjonsforhold skal pakken leveres innen fem dager kl.15:00.
Maksmål: 60x60x120 cm. minimum mål 23x13x1 cm.
Alle forsendelser over 35 kg og med mer enn 1 kolli. Bestill før 11:30, og godset hentes samme virkedag. Ved senere bestilling hentes godset neste virkedag. Leveres på døren.
Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.
Vekt opp til 2500 kg.
Retur med samme avtale som avsender.
Grunnprisen inkluderer frakt av 35kg , drivstoff og bomkostnader
Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.
Produktet tilbys med e-varsling og sporing hele veien. Kunden/pasient mottar varsling og sporingsinformasjon enten per sms ellerepost og henter pakken selv ved nærmeste utleveringssted.
Maksmål: 60x60x120 cm. Minimum mål 23x13x1 cm.
Grunnprisen inkluderer frakt av 2 kg , drivstoff og bomkostnader.
Garantert levering innen 3 virkedager i sentrale områder. Garantert levering innen 5 virkedager i områder med vanskelige kommunikasjonsforhold.
Vekt opp til 2 kg.
Fast trafikk som kjøres mellom to spesifikke holdepunkt.
Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør.
Leveringstider avtales med avsender og mottaker.
Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør. Levering neste dag innen kl 12:00 lokal tid.
Grunnprisen for produktet inkluderer frakt av 4 kg, transport mellom flyplass og avsender/mottaker dør til dør. Raskest mulig levering samme dag. Garantert frakt på første tilgjengelige fly.
Marit Slungård
prosjektleder anskaffelser
Mona-Linn Roska
Avrop skjer gjennom bestilling direkte til leverandør i henhold til avtalte rutiner.
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.