Avtalen gjelder levering av trykksaker.
Hvem er leverandører?
Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.no. Telefon: 901 73 920.
Leverandørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:
Helse Sør-Øst RHF
Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon: 98 66 29 65
- Overordnet ansvar for alle leveranser.
- Ansvarlig for samkjøring og synergier.
- Koordinering av produksjonsapparat.
- Produksjonsansvarlig for regionen.
- Rådgivning og support mot Kunde.
Helse Vest RHF
Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69
- Produksjonsansvarlig for regionen.
- Rådgivning og support mot Kunde.
Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:
Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39.
- Produksjonsansvarlig for regionen.
- Rådgivning og support mot Kunde.
For grafisk design/førtrykk:
Trine Høitomt Nilsen. E.post: th@byraservice.no. 40 22 04 49
Hva inneholder avtalen?
Levering av følgende trykksaker:
Konvolutter
Brosjyrer/Foldere
Enkeltark, herunder skjema journaler, kurver etc.
Etiketter, herunder fargede medikamentetiketter og etiketter for merking av prøverør og biologiske preparater.
Diverse andre trykksaker, herunder postere, kort, blokker og visittkort.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Cathrine Nilssen
prosjektleder anskaffelser
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
Håkon Lodding
prosjektleder
hakon.lodding@sykehusinnkjop.no
Bergljot Mikkelsen
avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
Slik brukes avtalen
Bestilling per e-post:
Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:
- Kundenummer
- Bestillings-/innkjøpsordrenummer
- Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
- Leveringsadresse
- Leveringsdato
- Artikkelnummer/produktnavn
- Antall enheter
- Ev. produktspesifikasjoner
- Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.
Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.