Avtalen gjelder levering av trykksaker.
Hvem er leverandører?
Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.no. Telefon: 901 73 920.
Leverandørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:
Helse Sør-Øst RHF
Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon: 98 66 29 65
- Overordnet ansvar for alle leveranser.
- Ansvarlig for samkjøring og synergier.
- Koordinering av produksjonsapparat.
- Produksjonsansvarlig for regionen.
- Rådgivning og support mot Kunde.
Helse Vest RHF
Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69
- Produksjonsansvarlig for regionen.
- Rådgivning og support mot Kunde.
Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:
Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39.
- Produksjonsansvarlig for regionen.
- Rådgivning og support mot Kunde.
For grafisk design/førtrykk:
Trine Høitomt Nilsen. E.post: th@byraservice.no. 40 22 04 49
Hva inneholder avtalen?
Levering av følgende trykksaker:
Konvolutter
Brosjyrer/Foldere
Enkeltark, herunder skjema journaler, kurver etc.
Etiketter, herunder fargede medikamentetiketter og etiketter for merking av prøverør og biologiske preparater.
Diverse andre trykksaker, herunder postere, kort, blokker og visittkort.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Cathrine Nilssen
prosjektleder anskaffelser
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
+47 900 37 196
Bergljot Mikkelsen
Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012
Slik brukes avtalen
Bestilling per e-post:
Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:
- Kundenummer
- Bestillings-/innkjøpsordrenummer
- Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
- Leveringsadresse
- Leveringsdato
- Artikkelnummer/produktnavn
- Antall enheter
- Ev. produktspesifikasjoner
- Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.
Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. Dersom du ikke har bruker, må du kontakte ditt helseforetak.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål, tilbakemeldinger, øsnker å melde avvik på avtalen?
Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.