Nasjonal avtale

Trykkeritjenester

Avtalen gjelder fra 1. mars 2019 til 31. august 2023.

Avtalen gjelder levering av trykksaker.

Hvem er le​verandører?

Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.noTelefon: 901 73 920.

Leverand​​​ørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:

Helse Sør-Øst RHF

Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon: 98 66 29 65

  • Overordnet ansvar for alle leveranser.
  • Ansvarlig for samkjøring og synergier.
  • Koordinering av produksjonsapparat.
  • Produksjonsansvarlig for regionen.
  • Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Vest RHF

Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69

  • Produksjonsansvarlig for regionen.
  • Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:

Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39.

  • Produksjonsansvarlig for regionen.
  • Rådgivning og support mot Kunde.
For grafisk design/førtrykk:

Trine Høitomt Nilsen. E.post: th@byraservice.no. 40 22 04 49

  • Ansvarlig for kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.

  • Rådgivning og support mot kunde.

Brit Elisabeth Bakken. E-post: beb@byraservice.no

  • Kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.

  • Rådgivning og support mot kunde.

Hva inneholder avtalen?

Levering av følgende trykksaker:

  • Konvolutter

  • Brosjyrer/Foldere

  • Enkeltark, herunder skjema journaler, kurver etc.

  • Etiketter, herunder fargede medikamentetiketter og etiketter for merking av prøverør og biologiske preparater.

  • Diverse andre trykksaker, herunder postere, kort, blokker og visittkort.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp​

​Hege Pedersen

prosjektleder anskaffelser
hege.pedersen@sykehusinnkjop.no

​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

​​​​​Slik brukes avtalen

Bestilling per e-post:

Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:

  • Kundenummer
  • Bestillings-/innkjøpsordrenummer
  • Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
  • Leveringsadresse
  • Leveringsdato
  • Artikkelnummer/produktnavn
  • Antall enheter
  • Ev. produktspesifikasjoner
  • Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.​​​
Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.​​​

Dokumenter

​​​​​​Innl​oggin​​​g for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

​​​Spørsm​​​​ål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

​​​​​

Fant du det du lette etter?