Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Trykkeritjenester

Avtalene på trykksaker og etiketter, gjelder fra 1. januar 2024 til 31. desember 2025, med mulighet for forlengelse i inntil ett år av gangen i maksimalt 2 år.

Avtalen gjelder levering av trykksaker.

Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.no. Telefon: 901 73 920.

Leverand​​​ørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:

Helse Sør-Øst RHF
Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon:98662965
Overordnet ansvar for alle leveranser. Ansvarlig for samkjøring og synergier. 
Koordinering av produksjonsapparat. Produksjonsansvarlig for regionen.
Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Vest RHF
Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69 Produksjonsansvarlig for regionen. Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:
Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39. Produksjonsansvarlig for regionen. Rådgivning og support mot Kunde.

For grafisk design/førtrykk:
Marte Abrahamsen. E.post: marte@byraservice.no. Tlf 48 06 23 26
Marianne Bugge. E.post marianne@byraservice.no. Tlf 96 01 96 22

Kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.
Rådgivning og support mot kunde.

Avtaler på trykksaker
- brosjyrer
- forldere
- enkeltark
- diverse

Avtaler på etiketter
- diverse typer etiketter

Se forøvrig kravspesifikasjon for hver avtale.

prosjektleder anskaffelser

avtaleforvalter

Bestilling per e-post:

Helse Sør-Øst RHF: hso-ordre@byraservice.no

Helse Vest RHF: hv-ordre@byraservice.no

Helse Midt-Norg​e RHF: hmn-ordre@byraservice.no

Helse Nord RHF: hn-ordre@byraservice.no

Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:

  • Kundenummer
  • Bestillings-/innkjøpsordrenummer
  • Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
  • Leveringsadresse
  • Leveringsdato
  • Artikkelnummer/produktnavn
  • Antall enheter
  • Ev. produktspesifikasjoner

Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.​​​
Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.​​​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

​​

Sist oppdatert 26.11.2024