Nasjonal avtale

Undersøkelseshansker

Avtalene gjelder fra 1. november 2018 til 31. oktober 2020. Avtalen er prolongert til 31. oktober 2022. 


Avtalen gjelder levering av undersøkelseshansker.

Hvem er leverandører?

DMedical AS: Bent Herman Christiansen, Telefon: 480 09 701, E-post: bent.herman@dmedical.no
Abena Hygiene AS: Rune Bjerkestrand, Telefon: 909 95 373, E-post: rubj@abena.no​
Onemed AS: Trond Ole Molden, Telefon: 452 05 980, E-post: trond.ole.molden@onemed.com
Norengros AS: Bernhard Kaliszuk, Telefon: 400 87 018, E-post: bernhard.kaliszuk@norengros.no
Mediq Norge AS:  Wenche Fagerlid, Telefon: 977 78 817, E-post: anbud.no@mediq.com​

Produkter på avtale

Latex Ekstra Beskyttelse 

Leverandør: DMedical AS
Avtalenummer: 10830201
Til bruk ved håndtering av kjemikalier og cytostatika. Kan også benyttes av ambulansepersonell og på laboratorier.

Nitril og latex, kort og lang

Leverandør: Abena Hygiene AS
Avtalenummer: 10830202
Godt egnet til pasientrettet arbeid. Nitril lang gjelder kun Helse Vest, Helse Midt og Helse Nord, da det er egen avtale til Helse Sør-Øst. 

Nitril Lang til HSØ-FS 

Leverandør: Onemed AS
Avtalenummer: 10830203
Godt egnet til pasientrettet arbeid. Gjelder kun Helse Sør-Øst og levert på pall til HSØ Forsyningssenter.

Nitril Ekstra Beskyttelse 

Leverandør: Norengros AS
Avtalenummer: 10830204
Til bruk ved håndtering av kjemikalier og cytostatika. Kan også benyttes av ambulansepersonell og på laboratorier.

Nitril Akseleratorfri Kort 

Leverandør: Mediq Norge AS
Avtalenummer:10830205
Kan brukes av personer med nitril kontaktallergi

Nitril Akseleratorfri Lang 

Leverandør: Mediq Norge AS
Avtalenummer: 10830205
Kan brukes av personer med nitril kontaktallergi.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​​Lisbeth Andrén

spesialrådgiver innkjøp
lisbeth.andren@sykehusinnkjop.no

​Aina Erikstad​

rådgiver innkjøp 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


Dokumenter

Rammeavtale Undersøkelseshansker-nasjonal.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Undersøkelseshansker/Rammeavtale Undersøkelseshansker-nasjonal.pdfRammeavtale Undersøkelseshansker-nasjonal.pdfpdf985640
Kunder tiltredelse - Felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Undersøkelseshansker/Kunder tiltredelse - Felles.pdfKunder tiltredelse - Felles.pdfpdf486639

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?