Nasjonal avtale

Undersøkelseshansker - ny avtale

Avtalen gjelder fra 1. mai 2023 til 30. april 2024 og kan forlenges inntil 1+1+1 år.
Avtalestart for Helse Sør-Øst er utsatt til 15. mai 2023.

Avtalen omfatter latexhansker, latexhansker ekstra beskyttende, nitrilhansker, nitrilhansker ekstra beskyttende og akseleratorfrie hansker. 

Hvem er leverandører?

Abena Norge AS
Avtalenummer: 10830301
Kontaktperson: Trine Bergh
e-post: trbe@abena.no

DMedical AS
Avtalenummer: 10830302
Kontaktperson: Bernt Herman
e-post: bent.herman@dmedical.no

Produkter på avtale

Deltilbud 1 - Undersøkelseshansker Latex – kort og lang
Leverandør: Abena Norge AS

Deltilbud 2 - Undersøkelseshansker Latex ekstra beskyttelse – lang
Hanskene er godt egnet til håndtering av kjemikalier og cytostatika, generell bruk i laboratorier og i ambulanser.
Leverandør: DMedical AS

Deltilbud 3 - Undersøkelseshansker Nitril – kort
Leverandør: Abena Norge AS

Deltilbud 4 - Undersøkelseshansker Nitril - lang
Tildeles senere

Deltilbud 5 - Undersøkelseshansker Nitril ekstra beskyttelse - lang
Hanskene er godt egnet til håndtering av kjemikalier og cytostatika, generell bruk i laboratorier og i ambulanser.
Leverandør: Abena Norge AS

Deltilbud 6 - Undersøkelseshansker Akseleratorfri - kort
​Hanskene kan brukes av personer med nitril kontaktallergi.
Leverandør: Abena Norge AS

Deltilbud 7 - Undersøkelseshansker Akseleratorfri - lang
Hanskene kan brukes av personer med nitril kontaktallergi.
Leverandør: Abena Norge AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp​​

​Vilde Martine Haugerud

prosjektleder 
vilde.martine.haugerud@sykehusinnkjop.no

​Merethe Gærnæ

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


​Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.




Fant du det du lette etter?