Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.
logo Sykehusinnkjøp

Hotelltjenester

Avtalen gjelder fra 1. april 2022 til 31. mars 2026.

Avtalen omfatter overnatting med frokost. 

Under avtalen «Kurs og konferansetjenester» finner du opplysninger om helpensjon, dagpakker og møterom. 

Kontaktinformasjon til leverandører:

Best Western Hotels & Resorts
Ann Rita Hovden
Telefon: 980 44 268
E-post: annrita.hovden@bwhhotelgroup.no

​De Historiske- Hotel & Spisesteder SA
Stine Smette-Blålid
Telefon: +47 975 08 958
E-post: konferanse@dehistoriske.no

First Hotels AS
Trine Larsen
Telefon: 620 25 500
E-post: trine.larsen@firsthotels.no​​

Klækken Hotell ANS
Elin Håkonsen
Telefon: 454 89 168
E-post: salg@klaekken.no / elin.hakonsen@klaekken.no

Nordic Choice Commersial Services AS
Stig Sjøhagen
Telefon: 907 84 200
E-post: stig.sjohagen@strawberry.no

Radisson Hotels Norway AS
Runa Dahl
Telefon: +47 909 88 849
E-post: runa.dahl@radissonhotels.com​

Scandic Hotels AS
Tore Martin Olstad
Telefon: +47 455 19 902
E-post: ToreMartin.Olstad@scandichotels.com​

Smarthotel Hammerfest AS
Janne Isene
Telefon: +47 959 99 182
E-post: jli@Smarthotel.no

​SMS Hotelldrift AS, Hotell Sjømilitære Samfund
Stig Thorsen
Telefon: +47 957 32 503
E-post: stig@smshotell.no

Thon Hotels AS
Mariann Solberg Barry
Telefon: +47 995 51 362
E-post: mariann.barry@olavthon.no

Ydalir hotel​
Martin Sagen
Telefon: +47 971 29 502
E-post: ms@ydalir.no​

senior prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

    De nye avtalene er tildelt til 58 lokasjoner. Oversikt over tildeling pr lokasjon finnes under nedtrekksmeny Dokumenter.

    Bestilling av standardrom skjer i hovedsak online via reisebyrået G Travel. Her ligger avtaleprisene for hvert hotell.​ Her kan du logge inn for å bruke G Travel.

    Mer informasjon finnes under avtalen Reisebyråtjenester.

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 26.11.2024