Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.
logo Sykehusinnkjøp

Kurs og konferansetjenester

Avtalen gjelder fra 1. april 2022 til 31. mars 2025. Den kan forlenges med ytterligere ett år.

Avtalen gjelder kurs- og konferansetjenester, og omfatter helpensjon, dagpakker og møterom.
 

​Kontaktinformasjon til leverandører:

Best Western Hotels & Resorts: sales@bwhhotelgroup.no ​/ annrita.hovden@bwhhotelgroup.no

De Historiske Hotell & Spisesteder AS: konferanse@dehistoriske.no 

Det lille hotel AS/ Sjømanns Suitene: info@detlillehotel.no

Dyreparken Hotel AS: post@dyreparken.no / kristink@dyreparken.no

Holmen Fjordhotell: booking@holmenfjordhotell.no

Hotel Terminus AS: booking@debergenske.no / hege.larsen@debergenske.no

Jegtvolden fjordhotell: mail@jegtvolden.no

Klækken Hotell ANS: salg@klaekken.no / elin.hakonsen@klaekken.no

Kragerø Resort Drift AS: ane.krog.pedersen@krageroresort.no

Lampeland Hotell AS: post@lampeland.no / britt@lampeland.no

Malangen Resort: event@malangenresort.com / kamilla@malangenresort.com

Myrkdalen Hotelkundeservice@myrkdalenhotel.no

Nordic Choice Commercial Services AS: posthk@choice.no / stig.sjohagen@choice.no

Radisson Hotels Norway AS: runa.dahl@radissonhotels.com​

Sanner Hotell AS: post@sanner-hotell.no

Scandic Hotels AS: hege.hellmann@scandichotels.com

SMS hotelldrift AS: reception@smshotell.no / stig@smshotell.no

Solstrand Hotel & Bad: hae@solstrand.com

Soria Moria Hotell og konferansesenter: booking@soriamoria.no / heed@soriamoria.no

Thon Hotels AS: meetings@olavthon.no​ / mariann.barry@olavthon.no

Tyrifjord Hotell AS: hotell@tyrifjord.no​​ / monica.kjorstad@tyrifjord.no

 

De nye avtalene omfatter

  • Dagpakke (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj og pausemat. Drikke: Vann, kaffe og te tilgjengelig under hele arrangementet).
  • Halvpensjon (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj, pausemat, frokost dag 2. Drikke: Vann, kaffe og te under hele arrangementet. Overnatting i standardrom).
  • Helpensjon (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj, pausemat og middag dag 1, frokost dag 2. Drikke: Vann, kaffe og te under hele arrangementet. Overnatting i standardrom).
  • Møterom for inntil 10.
  • Møterom for inntil 20 personer. 
  • Møterom over 20 personer sendes det minikonkurranser på jfr regler i rammeavtalen. Under "Dokumenter" finnes bla oversikt over hoteller med møteromskapasitet over 400 personer. 

​Avtalen er delt opp i 40 deltilbud. Disse er fordelt utover de fire regionale helseforetakene.

Hvert delområde skal anses som en selvstendig avtale slik at hver enkelt bestemmelse i avtalen gjelder opp mot hvert enkelt delområde.

​​

avtaleforvalter

    Ved kurs eller konferansetjenester med en antatt verdi under kr. 200.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) vil kunden fortrinnsvis avrope etter prioritet.

    1. prioritet: Leverandør skal benyttes ved ledig kapasitet og når det er hensiktsmessig.
    2. prioritet: Benyttes dersom 1.prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
    3. prioritet: Benyttes dersom 1. og 2. prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
    • Osv.

    Med «hensiktsmessig» mener oppdragsgiver nærhet til arbeidssted eller møtested, kommunikasjon til møtested og møtestedets avbestillingsregler.

    Det er inngått avtale med 21 leverandører på dette området. I bestillingsskjemaet velger du sted for kurs/konferanse, og det vil da komme opp hotell i prioritert rekkefølge på stedet du søker. Bestillingsskjema finner du under Dokumenter. Dersom problemer med å åpne bestillingsskjema, kan epost adresser til hoteller hentes fra " Oversikt over Kurs og konferanselokasjoner".

    Minikonkurranser

    Ved kurs- eller konferansetjenester med en antatt verdi over kr. 200.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) skal kunden avrope med minikonkurranser. Se avtalens punkt 3.2 

    Tildelingskriterier finner du i avtalens punkt 3​​​​.3. Maksimalpris for dagpakker og helpensjon er beskrevet i avtalens punkt 3.4. 

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
    avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.




    Sist oppdatert 26.06.2024