Velkommen til nye sykehusinnkjop.no

I dag lanserer Sykehusinnkjøp HF sine nye nettsider.

Publisert 03.04.2018
Sist oppdatert 24.04.2018

På de nye sidene vil du fra i dag finne mer informasjon om Sykehusinnkjøp sin virksomhet. Særlig har vi forbedret tilbudet til de som ønsker å følge vår kjernevirksomhet, som er å gjøre anskaffelser for landets helseforetak.

Dette er blant nyhetene du finner på nettsidene:

Anskaffelsesplan:

På nettsiden vil det ligge en visning av Sykehusinnkjøp sin anskaffelsesplan. Denne vil til en hver tid være oppdatert med de anskaffelsene vi jobber med. For brukerne vil det være en mulighet til å få en totaloversikt over anskaffelsene Sykehusinnkjøp arbeider med. I tillegg vil de kunne finne helt grunnleggende informasjon om hver enkelt anskaffelse.

Nasjonale avtaler og anskaffelser:

De nasjonale avtalene og anskaffelsene som Sykehusinnkjøp arbeider med blir også lagt ut på nettsiden. Brukerne vil da blant annet finne detaljert informasjon om hva avtalene inneholder, hvordan de skal brukes og hvem som er Sykehusinnkjøp sine kontaktpersoner. I anskaffelsene vil de få en kjapp oversikt over hva anskaffelsen inneholder, og hvor man er i anskaffelsesprosessen.

Avtaler og anskaffelser for legemidler:

For divisjon legemidler er det laget en underside hvor det fins en oversikt over avtaler og anskaffelser på legemiddelområdet. I tillegg fins det en oversikt over spesialistgrupper, LIS-kontakter, fagrådet og de ansatte i divisjonen.

Nyheter:

I tillegg til disse punktene man fortsatt finne nyhetssaker, informasjon om styret og deres møter, ledige stillinger og en beskrivelse av organisasjonen og divisjonene.

Vi vil fremover også sende ut jevnlige nyhetsbrev. Dersom du ønsker å motta nyhetsbrevene kan du melde deg på vår e-postliste. Også de som tidligere har mottatt nyhetsvarsler fra Sykehusinnkjøp må melde seg på nyhetsbrevet.

Meld deg på vårt nyhetsbrev her