Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Oversettelsestjenester

Avtalen gjelder fra 1. juni 2025 til 31.mai 2027 med mulighet for forlengelse i inntil 2 år.

På vegne av de regionale helseforetakene har Sykehusinnkjøp inngått avtale på levering av oversettelsestjenester. 

Salita AS
Arash Shahkarami
Telefon: 965 07 279
Epost: arash@salita.no  

Oversettelsestjenester omfatter skriftlige oversettelser av pasient og helserelaterte tekster, eksempelvis pasientbrosjyrer, skjemaer, innkallingsbrev, informasjonsmateriell, nettsider og epikriser, journalnotater, informasjon om tidligere utredning, behandling m.m. samt kvalitetssjekk av allerede oversatt tekst.

senior prosjektleder

avtaleforvalter

 

 

 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.



Sist oppdatert 06.05.2025