Avtalen gjelder innkjøp av utstyr til infusjon og transfusjon til alle helseforetak i Helse Midt-Norge.
Det er inngått avtale med seks leverandører på dette området.
Hvem er leverandør?
Følgende leverandører er valgt:
Codan Norge AS – avtalenummer 201221Kontaktperson: Marius HelgesenTlf.: 92 23 63 57
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222Kontaktperson: Runi JohansenTlf.: 97145860
OneMed AS - avtalenummer 201224Kontaktperson: Trond Ole MoldenTlf.nr.: 452 05 980
BD Norway AS - avtalenummer 201223Kontaktperson: Lisa Marie SoltvedtTlf.: 64009910
Mediplast AS - avtalenummer 201225Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Modul Nordic AS - avtalenummer 201236Kontaktperson: Henrik RustadTlf.: 62547110E-post: henrik@modulnordic.no
Produkter på avtale
Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):
Infusjon blandesett til medikamenthåndtering, deltilbud 1
Codan Norge AS – avtalenummer 201221
Cytostatika sett, deltilbud 2
Codan Norge AS – avtalenummer 201221
Forlengelsesslanger, deltilbud 3
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
Treveiskraner og propper, deltilbud 4
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
OneMed AS - avtalenummer 201224
Mediplast AS - avtalenummer 201225
Infusjonssett, deltilbud 5
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
TIVA-sett, deltilbud 6
Mediplast AS - avtalenummer 201225
Transfusjonssett, deltilbud 7
BD Norway AS - avtalenummer 201223
Infusjonsfilter, deltilbud 8
BD Norway AS - avtalenummer 201223
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
Overføringsadapter for medikamenthåndtering, deltilbud 9
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
Luftekanyler, deltilbud 10
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
Overtrykksmansjetter, deltilbud 11
Modul Nordic AS - avtalenummer 201236
Mediplast AS - avtalenummer 201225
Codan Norge AS – avtalenummer 201221
Ventiler/nålefri kobling, deltilbud 12
OneMed AS - avtalenummer 201224
Tilbakeslagsventil infusjon, deltilbud 13
BD Norway AS - avtalenummer 201223
T-konnektor, deltilbud 14
B Braun Medical AS - avtalenummer 201222
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Marius Bjerkan
rådgiver innkjøp
marius.bjerkan@sykehusinnkjop.no
Laila Wold Snildal
avtaleforvalter
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Unntaket er deltilbud 4,8 og 11, her er det inngått avtale pr varelinje.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)