På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen strategi- og organisasjonsutvikling, leder- og ledelsesutvikling og HR. For konsulenttjenester innen rekruttering, les mer her.
Bestillere oppfordres til å ta kontakt med Sykehusinnkjøp for bistand og kvalitetssikring ved utførelse av minikonkurranser.
Hvem er leverandører?
Oversikt over alle leverandører som har fått tildelt avtale, finnes under Dokumenter
Hva inneholder avtalen?
Det er inngått avtaler innen to delområder:
A. Strategi - og organisasjonsutvikling, eksempelvis knyttet til;
Strategi og metode
- Strategiutvikling
- Forbedringsprosesser, innovasjon og kontinuerlig forbedring
- Prosjekt- og prosessledelse
- Organisasjonsdesign - hensiktsmessig organisering
- Kartlegging, evaluering og analysearbeid
- Risikostyring
- Kvalitetsstyring
Strategiske tema
- Kompetanse og bemanning
- Arbeidsmiljø, konflikthåndtering og medvirkning
- Omstilling og endring
- Ressursplanlegging
B. Leder- og ledelsesutvikling, eksempelvis knyttet til;
- Deltakelse til eksterne/åpne lederprogram
- Utvikling og gjennomføring av interne leder - og talentprogrammer
- Ledergruppeutvikling
- Personlig lederrådgivning (coaching, mentoring)
- Måling/oppfølging av ledere
- Endringsledelse
- Teamutvikling
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Kevin Jarleiv Hardy
prosjektleder
kevin.jarleiv.hardy@sykehusinnkjop.no
May Britt Harila
avtaleforvalter
konsulenter@sykehusinnkjop.no
Slik brukes avtalen
Rutiner for gjennomføring av minikonkurranser finnes i relevante maler under Dokumenter
Dokumenter
Bruk nettleser Chrome dersom du får problemer med åpning av dokumenter.
[Mal] Innmelding av underleverandør
(DOCX, 48 KB)Last ned[Mal] Leverandørs tilbud minikonkurranse
(DOCX, 1,03 MB)Last ned[Mal] Oppdragsbeskrivelse minikonkurranse
(DOCX, 1,03 MB)Last ned[Mal] Protokoll minikonkurranse
(DOCX, 58 KB)Last ned[Mal] Tildelingsskjema
(DOCX, 1,17 MB)Last nedBestillingsskjema-Konsulenttjenester strategi og lederutvikling
(XLS, 1,30 MB)Last nedKontaktopplysninger leverandører - Strategi og lederutvikling
(XLS, 95 KB)Last nedRammeavtale konsulenttjenester SL - til nettsiden
(DOCX, 1,05 MB)Last nedRammeavtale konsulenttjenester SL - til nettsiden
(PDF, 444 KB)ÅpneVedlegg Kunder tiltredelse
(DOCX, 53 KB)Last nedVedlegg Kunder tiltredelse
(PDF, 189 KB)ÅpneVeileder for bestiller 18.05.20
(DOCX, 199 KB)Last nedVeileder for bestiller 18.05.20
(PDF, 365 KB)Åpne
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan
registrere
avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen
finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til
leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.